معرفی بهترین سرم های روشن کننده پوست ایرانی و خارجی

نوشته شده در 28 خرداد 1403
مراقبت از پوست
معرفی بهترین سرم های روشن کننده پوست ایرانی و خارجی

سرم روشن کننده پوست چیست و چه خواصی دارد؟

پوست صورت در گذر زمان دچار آسیب‌های مختلفی مانند؛ تیرگی، کدر شدن، لکهای ایجاد شده ناشی از آفتاب سوختگی،افزایش سن، آلودگی محیطی، میکاپ و آکنه می‌شود که بسیار آزار دهنده است. همه ما برای یک بار هم که شده به دنبال راهی برای خلاصی از شر این مشکلات بوده‌ایم. راهی که امن و بدون خطر و غیرتهاجمی بوده و نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت نباشد. امروزه در صنعت و دنیای مراقبت از پوست برندها و کمپانی‌های بسیار زیادی دست به تولید و طراحی محصولاتی با عنوان روشن کننده و ضدلک پوست به صورت موضعی زده‌اند. محصولاتی با خواص روشن و سفیدکنندگی پوست که با ترکیبات خود بتواند پاسخگوی نیاز افرادی باشد که با این عارضه ها درگیر هستند با روشی امن درمان و برطرف نماید. این محصولات با انواع و اشکال مختلفی از سرم، کرم‌ و لوسیون و به صورت ژل، کرم و فوم تولید و عرضه شده‌اند. محصولات روشن‌کننده پوست، اکثرا از Vitamin C به عنوان ماده اصلی در ترکیبات خود برای کاهش هایپرپیگمنتاسیون پوست بهره می‌برند. ویتامین سی یک ماده مغذی و ضدپیری در محصولات مراقبت از پوست است که رمز داشتن پوستی جوان، روشن و صاف به شمار می‌آید. برای شناخت بیشتر این روشن کننده عالی پوست، به شما مطالعه مقاله ویتامین سی چیست و خواص آن برای پوست را توصیه می‌کنیم. در ادامه این مقاله از رو مد باش، به گوشه ای از مزایای این ماده باارزش خواهیم پرداخت.

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم ، به دلیل آن که سرم های روشن کننده پوست، حاوی ویتامین سی یا همان اسیدآسکوربیک  هستند،‌ در ادامه، هر جا که نامی از سرم ویتامین سی برده شد، منظور سرم روشن کننده پوست است. ویتامین سی،‌یک عنصر و ماده محلول در آب است که با خواص بالای آنتی اکسیدانی خود در درمان و رفع لک و تیرگی و محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب و آلودگی کمک کرده و مورد محبوبیت بسیاری قرار گرفته است. سرم ویتامین سی، یک کلاژن ساز عالی با تولید کلاژن در سطح پوست چین و چروک‌های پوست را درمان نموده و با خواص آنتی اکسیدانی بالای خود به کاهش رنگدانه های پوستی و ملانین منجر شده که با تغییر این رنگدانه‌ها پوست روشن و یکدست خواهد شد. طرز استفاده از سرم‌های ویتامین سی، قبل از استفاده از ضد آفتاب و مرطوب کننده و بعد از انجام روتین پوستی و پاکسازی پوست است. سرم‌های روشن کننده پوست، مناسب برای افرادی با پوست خشک و حساس که در اثر خشکی و آفتاب در قسمت‌های از پوست دچار لک و کک و مک شده و پوست‌های چرب و مختلط که جای جوش و آکنه بر روی سطح پوست خود حس ناخوشایندی برایشان ایجاد نموده است هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین مدلهای خارجی سرم ویتامین سی، مقاله بهترین سرم ویتامین سی خارجی برای پوست چرب و خشک را بخوانید. همچنین استفاده از سرم روشن کننده پوست برای تیرگی و سیاهی دور چشم و افزایش شفافیت و کاهش چین و چروک این ناحیه مورد مصرف قرار می‌گیرد. این نوع از سرمها با تقویت بافت پوست سبب استحکام و حالت ارتجاعی ان شده و با استفاده منظم پوست صورت را سفت و محکم می‌کند. نکات مهمی درباره استفاده از ویتامین سی که باید بدانید این است که تاثیرات جوانسازی و روشن کنندگی ویتامین سی با استفاده در صبح و در کنار استفاده از ضدآفتاب افزایش می‌یابد. زیرا با استفاده از ویتامین سی، پوست کمی حساس به نور و آفتاب شده و با مصرف منظم و صحیح آن از ایجاد هرگونه واکنش و تحریک پوستی جلوگیری می‌نمایید. شما همچنین می‌توانید برای خرید سرم صورت با بهترین قیمت از طریق سایت رو مد باش اقدام کنید.

سرم روشن کننده پوست چیست و چه خواصی دارد؟

بهترین سرم های روشن کننده پوست ایرانی و خارجی

اینک که با خاصیت کلی و عملکرد سرم ها و محصولات حاوی ویتامین سی آنشا شدید وقت آن رسیده که محصولاتی را به شما معرفی کنیم که در بین کاربران نتایج مثبت زیادی را به همراه داشته و مورد محبوببیت واقع شده‌اند. سرم هایی از برند و مارک‌های داخلی و خارجی که با میزان رضایت بالای خود جز پرطرفدارترین محصولات مراقبت از پوست قرار گرفته‌اند. اگر می خواهید با بهترین سرمهای حاوی ویتامین سی ساخت ایران برای انوع پوستها، به ویژه پوستهای خشک و چرب آشنا شوید، مقاله بهترین سرم های ویتامین سی ایرانی را از دست ندهید. در ادامه با رو مد باش همراه شوید تا این سری محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده، به چالش کشیده و بررسی نماییم. اگر می خواهید با بهترین سرمهای حاوی ویتامین سی برای لکهای صورت خود آشنا شوید، حتما سری به مقاله بهترین سرم ویتامین سی برای لک چیست؟ بزنید.

بهترین سرم های روشن کننده پوست ایرانی و خارجی

سرم ویتامین سی بالانس BALANCE 

یکی از تولیدات انگلیسی محبوب و مشهور که این روزها احتمالا به گوشتان خورده باشد برند جذاب بالانس است. این کمپانی با ساخت و تولید سرم‌هایی با حجم 30 میلی لیتری خود بدون پارابن، رنگ مصنوعی و فاقد تست حیوانی و قیمت مناسب خود توانسته است نظر مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب نماید. سرم روشن کننده بالانس با ویتامین سی موجود در خود به صاف و روشن کنندگی پوست کمک کرده و با بافت سبک و زود جذب خود احساس خوشایندی نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. سرم ویتامین سی بالانس با تغییر پیگمنت پوست به کاهش ملانین منجر شده و پوست را چند درجه روشن می کند. سرم کلاژن ساز بالانس با تولید کلاژن به کاهش علائم پیری و استحکام پوست کمک نموده و بافت پوست را تقویت می‌کند. این سرم با دارا بودن مواد مغزی به بازسازی سلول‌های پوست پرداخته و پوست را از هرگونه آلودگی ایمن نگه می‌دارد. این سرم سفید کننده و جوانساز، فاقد چربی بوده و برای تمامی افراد با تایپ پوستی از خشک و حساس تا چرب و مختلط که به دنبال یک سرم روشن کننده سبک و بدون چربی هستند انتخاب بسیار عالی خواهد بود.

سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی گارنیر

این سرم صورت فرانسوی، با داشتن ترکیبات بی نظیر برای روشن کنندگی پوست، قطعا یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. سرم ویتامین سی از سری محصولات گارنیر، با داشتن ۱ و نیم درصد خلوص ویتامین سی، به خوبی می‌تواند لکه های تیره نواحی متخلف پوست صورت را کاهش داده، با هایپرپیگمنتاسیون مقابله کرده و خطوط ریز و ملانین را نیز رفع و درمان کند. نیاسینامید، یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در این سرم صورت است که با غلظت ۱ درصدی خود، با خاصیت شگفت انگیز خود در کنترل چربی، اثر ضد آکنه از خود به جای می گذارید و همچنین جای جوش و لکه های به جا مانده از اسکار را نیز به خوبی از بین خواهد برد. سالیسیلک اسید به کار رفته در این سرم نیز یکی دیگر از مواد کنترل کننده سبوم و چربی اضافه پوست است که می‌تواند اثر روشن کنندگی و ضد لک این سرم را افزایش داده و این محصول را در زمره بهترین مدلهای سرم روشن کننده پوست صورت قرار دهد. قیمت نسبتا مناسب و حجم ۳۰ میلی لیتری سرم ویتامین سی گارنیه در کنار کیفیت بسیار رقابتی و اثرگذاری بالای آن، این سرم را به خریدی ایده آل و کارآمد، برای انواع پوستها، حتی پوستهای مختلط، چرب و جوش دار بدل خواهد کرد.

سرم ویتامین سی گارنیر

سرم ویتامین سی مدیلن MEDILANN  

این سرم روشن کننده ایرانی از تولیدات برند داخلی بوده که با ترکیبات ضد چروک و روشن کننده خود مشکلات ناشی از آفتاب و جای جوش و آکنه را رفع کرده و چین و چروک‌های پوست را تا حد نسبتا بالایی برطرف می‌نماید. ترکیبات به کار رفته در این سرم رتینول که یک ماده ضدپیری و جوانساز است به همراه ویتامین ای و هیالورونیک اسید می‌باشد. برای شناخت بیشتر رتینول و طرز استفاده آن پیشنهاد می‌شود سری به مقاله رتینول چیست و خواص آن برای پوست بزنید. میزان خلوص و غلظت به کار رفته از ویتامین سی در این سرم روشن کننده 20 درصد بوده و با خواص بالای آنتی اکسیدان در خود به روشن کردن و سفید شدن پوست دامن خواهد زد. همچنین هیالورونیک موجود در این سرم با آبرسانی بالا سبب حجم دهی و رطوبت در بافت پوست می‌شود. این سرم مناسب برای پوست صورت و گردن بوده و به حفظ شفافیت و جوانی و رفع تیرگی و افتادگی آن کمک خواهد کرد. سرم ویتامین سی ضد چروک و روشن کننده مدیلن بوده و با لایه برداری و تولید کلاژن در پوست به لک‌های ناشی از افزایش سن و شلی در پوست کمک کرده و روند تسریع ان را بهبود خواهد بخشید. حجم این سرم 30 میلی لیتر بوده و مناسب برای افراد بالای 40 سال که به دنبال سرم لیفت و روشن کننده ایرانی با پوست خشک هستند مناسب می‌باشد.

سرم ویتامین سی مدیلن

سرم ويتامين سی لافارر

یکی دیگر از سرم های ایرانی موثر و خوب که ما قصد بررسی و معرفی آن را داریم، سرم صورت برند لافارر، مدل ویتامین سی است که یکی از بهترین تولیدات این کمپانی ساخت ایران است. این سرم پوستی، با ترکیب ویتامین C و ویتامین E، خواص روشن کنندگی، نرم کنندگی و تسکین دهندگی پوست را همزمان برای پوست  صورت به ارمغان اورده و سبب لطافت، جوانی و شادابی پوست شما خواهد شد. حجم ۳۰ میلی لیتری و قیمت مشابه نمونه های خارجی، کمی توی ذوق شما بزند و ترجیح دهید برندهای خارجی را امتحان کنید اما اگر به دنبال یک برند معتبر داخلی برای خرید سرم ویتامین سی هستید، می توانید روی این سرم قدرتمند، برای خلاص شدن از شر تیرگی‌های پوست، افزایش درخشندگی و بهبود بافت پوست خود، در کوتاه و بلند مدت حساب باز کنید. این سرم، بافت سبک و طراحی ساده ای داشته و به خوبی جذب پوست می‌شود و می‌تواند شما را از هر محصول روشن کننده دیگری بی نیاز کند.

سرم ويتامين سی لافارر

سرم آسکوربیک اسید 8% + آلفا آربوتین 2% اوردینری

برند کانادایی محبوب و قدرتمند اوردینری که با تولید محصولاتش بدون تست حیوانی، فاقد پارابن، الکل و هرگونه مواد مضر  ادعا می‌کند که با مصرف یک دوره از محصولاش شاهد تاثیرات و تغییرات محسوسی در پوست خود خواهید شد. مارک اوردینری یک برند مراقبت از پوست و آرایشی با تنوع بسیار بالای محصولات در این زمینه فعالیت کرده و با توجه رضایت و تقاضای بسیار زیاد از سوی کاربران در سراسر دنیا می‌توان به صراحت گفت در کنار قیمت نسبتا بالای  محصولات خود ادعای این شرکت مبنی بر عملکرد قابل قبول محصولاتش حقیقت دارد. ویتامین سی یکی ازمشتقات آسکوربیک اسید که است در این محصول به عنوان ماده اصلی و با خلوص 8 درصدی در کنار 2٪ آلفا آربوتین که یک نوع لایه بردار ملایم بوده به روشن کنندگی قوی و کاهش تیرگی و لکه‌های مقاوم پوست در اثر آسیب محیطی، لک‌های بارداری، جای جوش و کک و مک بسیار مفید خواهد بود. طراحی سرم جوانساز و ضدچروک اوردینری بدون آب بوده و میزان غلظت این محصول خالص است. سرم ویتامین سی اوردینری در حجم‌های 30 و ۶۰ میلی لیتری بوده و برای افرادی که دارای پوست خشک و تحریک پذیری هستند مناسب نخواهد بود زیرا فرمولاسیون این سرم با لایه‌برداری خاصش ممکن است سبب بروز واکنش و التهاب در پوست این افراد شود.  البته مدل دیگری از سرم ویتامین سی توسط برند اوردینری تولید شده که با خلوص ۱۵ درصد آسکوربیل اسید، می تواند کمک بسیار بالایی به روشن شدن پوست شما کند.

سرم آسکوربیک اسید اوردینری

سرم ویتامین سی بیوآکوا 

اگر به دنبال یک سرم ویتامین سی با قیمت مناسب و پایین هستید که بافت سبک و در عین حال جذب سریع داشته باشند و بدون ایجاد حس چربی و سنگینی بر روی پوست بتوان آن را در برنامه روتین ضدلک و روشن کننده خود بگنجانید قطعا سرم ویتامین سی بیوآکوا برای شما انتخاب جذابی خواهد بود. حجم این سرم 30  و 100 میلی لیتری است که برای استفاده روزانه بسیار به صرفه و عالی محسوب می‌شود. فرمول این سرم دارا بودن میزان بالای ویتامین سی و ترکیبات فوق‌العاده دیگری مانند؛ نیاسینامید، هیالورونیک اسید، کلاژن بوده که این مواد درکنار هم سبب جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک شده حالت کشسانی و ارتجاعی پوست را افزایش داده که موجب سفت شدن و استحکام پوست خواهد شد. همچنین هیالورونیک موجود در این سرم با میزان آبرسانی بالای خود به حجم‌دهی و قوام بافت پوست و هیدراته نگه داشتن آن کمک بسیار حائز اهمیتی می‌نماید. (فواید هیالورونیک اسید برای پوست صورت) سرم ویتامین C بیوآکوا تیرگی و لک‌های پوستی را کمرنگ کرده و  پوست را چند درجه روشن خواهد کرد. استفاده از سرم BIOAQUA برای افراد بالای 30 مناسب بوده و همچنین برای تمامی تایپ‌های پوستی که به دنبال یک سرم روشن‌کننده خوب هستند انتخابی معقولانه محسوب می‌شود.

سرم ویتامین سی بیوآکوا

  • ساماندهی
کلیه حقوق متعلق به رو مد باش است