معرفی بهترین محصولات اوردینری برای لک صورت، جوش و منافذ پوست

نوشته شده در 02 تیر 1403
مراقبت از پوست
معرفی بهترین محصولات اوردینری برای لک صورت، جوش و منافذ پوست

معرفی محصولات برند اوردینری

اوردینری The Ordinary یک برند نام آشنای کانادایی در دسته محصولات  آرایشی و مراقبت از پوست است که سعی در تولید محصولات طبیعی و بدون استفاده از هرگونه مواد مضر، پارابن و الکل دارد و تبدیل به یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های حال حاضر شده است. برند اوردینری با ساخت و تولید تنوع بسیار زیادی از محصولات برای انواع تایپ پوستی، برای رفع مشکلات و عارضه‌های پوستی مختلف، در تلاش است تا روند بهبود آن‌ها را سرعت ببخشد و به همین منظور انواع زیادی از سرم‌های پوستی، کرم، لایه بردار، سرم تقویت ابرو، مژه، مو و محصولات آرایشی و زیبایی را طراحی و فرموله کرده است. پوست افراد همواره در معرض تابش اشعه خورشید، آلودگی محیطی، آب و هوا، تغذیه و بیماری دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفته که این زمینه ای برای به وجود آمدن مشکلات مختلف پوستی می‌باشد. روش های درمانی بسیار زیادی امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد است که به جهت پیشگیری و یا درمان است. روش‌های تهاجمی و پر ریسک که ممکن است علاوه بر خطرات بسیار آن نیاز به صرف هزینه‌های بسیار بالایی نیز باشد. اما با تولید محصولات ایمن و هزینه‌های مقرون به صرفه قاعدتا مقبول‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود. محصولات مراقبت از پوست مارک اوردینری برای درمان و رفع جوش، آکنه، لکه‌های قرمز و قهوه‌ای ناشی از خشکی، سوختگی و بارداری، سرم‌ها و کرم‌های جوانساز و ضدچروک، سرم و کرم‌های دور چشم، کرم و سرم ضد جوش تولید و عرضه شده‌اند که رو مد باش در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین مدلهای آن برای پوستهای چرب و خشک، منافذ و لک های پوستی، طبق نظرات مثبت و منفی کاربران می‌پردازد. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی محصولات اوردینری اصل و اورجینال از با ضمانت تاریخ انقضای بالا از طریق پیج و نمایندگی سایت رو مد باش اقدام نمایید.

معرفی محصولات برند اوردینری The Ordinary

بهترین محصولات اوردینری برای لک صورت

محرز است که بسیاری از ما به دنبال راهی برای برطرف کردن و درمان مشکلات پوست خود هستیم. محصولات با کیفیت و قوی که بشود روی کمک آن‌ها حساب کرد. گاهی شاهد به وجود آمدن لک‌های قهوه‌ای و قرمز در پوست صورت خود بوده‌ایم که این لک‌ها با التهاب، آفتاب سوختگی، خشکی، آکنه و یا بارداری ایجاد شده‌اند که بسیار آزار دهنده است. برند اوردینری با ساخت و تولید یک سری محصولات که با فرمولاسیون خاص به کار رفته در آن‌ها، تولید ملانین و رنگدانه‌های پوستی را کاهش داده و لکه‌های پوستی مقاوم به درمان را برطرف می‌کند. این محصولات در انواع کرم ضدلک و سرم ضدلک عرضه می‌شوند که در ادامه بررسی و معرفی خواهند شد.

بهترین محصولات اوردینری برای لک صورت

کرم آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری

آزلائيک اسید یک نوع اسیدآلیفاتیک است که از سیب زمینی و گندم به دست می‌آید و با خاصیت طبیعی و آنتی اکسیدانی بالای خود به رفع تیرگی و لک و روشن شدن پوست کمک کرده و از آن در برابر آسیب و آلودگی‌های محیطی حفاظت می‌کند. همچنین با خاصیت ضدالتهابی، ضد میکروبی و لایه بردار خود یک درمان کننده عالی برای جای جوش قدیمی و جدید و لک بوده و بسیار کاربردی است. کرم آزلائيک اسید اوردینری با کاهش تولید ملانین و هایپرپیگمنتاسیون به سفید و روشن شدن پوست کمک کرده و پوست را صاف و یکدست خواهد نمود. این کرم ضد لک قوی، با کنترل چربی به بهبود آکنه صورت و درمان آن پرداخته و با ترمیم و بازسازی بافت پوست سبب جوانسازی آن نیز خواهد شد. کرم سوسپانسیون ۱۰٪ آزلاییک اسید اوردینری با حجم 30 میلی لیتری برای سنین 18 سال به بالا که دچار آکنه و جای جوش هستند نیز قابل استفاده است. همچنین این کرم با دارا بودن مواد مغذی و معدنی در ترکیبات خود برای انواع پوست چرب و جوشدار، مختلط و حتی پوست حساس نیز قابل استفاده در روتین یا به تنهایی می‌باشد.

کرم آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری

سرم ماندلیک اسید ۱۰٪ + HA اوردینری

اگر به دنبال یک سرم ضد لک خوب با خاصیت لایه برداری ملایم و مناسب برای پوست حساس و آسیب پذیر خود هستید، شاید بهترین انتخاب، سرم ماندلیک اسید ۱۰ درصد از سری محصولات اوردینری باشد. این سرم پوستی، با داشتن ترکیباتی همچون گلیسرین، گیاه تاسمانیا، کاپریلیل گلیکول و هیالورونیک اسید، به خوبی می تواند علاوه بر حذف سلولهای مرده پوست، به آبرسانی و  تقویت سد دفاعی پوست کمک کرده و با خواص آنتی اکسیدانی خود، از آسیبهای محیطی آن را محافظت خواهد کرد. این سرم، با لایه برداری بسیار ملایم و آرام خود، لکه های پوستی را به مررو زمان از بین برده و سبب افزایش درخشندگی و روشن شدن پوست صورت خواهد شد. تریکبات تسکین دهنده و مرطوب کننده به کار رفته در این محصول همچون هیالورونیک اسید HA، احتمال بروز حساسیت، قرمزی، خارش و کشیدگی پوست را در اثر لایه برداری به حداقل رسانده و پس از استفاده، علاوه بر کاهش تیرگی و زبری پوست، آبرسانی خوبی نیز به دنبال خواهد داشت. (خواص هیالورونیک اسید برای پوست) این محصول در حجم های ۳۰ و ۶۰ میلی لیتری و توسط برند نام آشنای The Ordinary طراحی و تولید شده است و خریدی بسیار مناسب برای انواع پوست، به خصوص پوستهای مستعد حساسیت و خشک خواهد بود.

سرم ماندلیک اسید ۱۰٪ + HA اوردینری

سرم آلفا آربوتین ۲٪ + HA اوردینری

از دیگر محصولات تولیدکننده از برند کانادایی اوردینری سرم آلفا آربوتین است. آربوتین یک ماده طبیعی حاصل از برگ‌های ارکیده ژاپنی که با خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهاب خود یک ضد لک قوی در درمان جوش و جای جوش به شمار می‌آید. در این سرم علاوه بر آلفا آربوتین 2٪ از هیالورونیک اسید (HA) که یک آبرسان خالص است استفاده شده که با خاصیت آبرسانی بالای خود باعث حفظ رطوبت و جلوگیری از ایجاد خشکی ناشی از لایه‌برداری خواهد شد. همچنین آلوئه ورا و ویتامین ای موجود در آن به تسکین و التیام پوست از آسیب‌های محیطی کمک شایانی خواهند کرد. استفاده از سرم ضدلک اوردینری بری همه افراد، از جمله کسانی که درگیر جوش، جای جوش و لک هستند گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. حجم سرم ضد لک آلفا آربوتین اوردینری، 30 و 60 میلی لیتری است و دارای بافت سبک و زودجذب بوده و شاید مقدار کمی احساس چسبندگی اولیه بر روی پوست داشته باشد که با گذشت چند دقیقه و جذب آن، این مشکل نیز رفع خواهد شد.

سرم آلفا آربوتین ۲٪ + HA اوردینری

بهترین محصولات اوردینری برای جوش، پوست چرب و منافذ باز

همچنین برند اوردینری محصولات مراقبت از پوست‌های چربو جوشدار تولید کرده است. این محصولات با کنترل چربی و PH پوست به کاهش ترشح غدد سبوم کمک کرده که این عملکرد به از بین رفتن جوش‌های فعال کمک کرده و از بروز جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند. در ادامه مقاله قصد داریم که بهترین محصولات این برند را برای درمان و کاهش آکنه و منافذ باز پوست مورد بررسی قرار داده و معرفی کنیم. با رو مد باش همراه شوید.

بهترین محصولات اوردینری برای جوش، پوست چرب و منافذ باز

سرم سالیسیلک اسید ۲ درصد اوردینری

فرمولاسیون این سرم برای انواع پوست مناسب بوده و سالیسیلیک اسید به عنوان ماده اصلی در ترکیبات آن به کار رفته است. این ماده ب خواص بی نظیر خود همچون کاهش منافذ باز پوست و کنترل چربی از ایجاد جوش‌ جلوگیری کرده و با کوچکتر کردن ظاهر منافذ به یکدست و صاف شدن ان کمک خواهد نمود. این سرم صورت از برند اوردینری با فرمول سبک خود سلول‌های مرده و چربی انباشته شده در سطح پوست صورت را از بین برده و مانع از مسدود شدن آن خواهد شد. علاوه بر خاصیت لایه برداری این ماده که سبب کاهش تیرگی و لک‌های پوستی خواهد شد تاثیر مهم و اصلی آن مبارزه با چربی بیش از حد پوست و تشدید آکنه و جوش‌های قرمز، ملتهب، چرکی و سرسفید خواهد بود. اگر پوستی مستعد لک، جوش و گرفته دارید می‌توانید روی توانایی این سرم برای افزایش شفافیت و درخشدگی پوست خود، با خواص تسکین دهندگی و آرامش بخشی آن و مراقبت از پوست چرب خود پس از اولین استفاده و تداوم در مصرف آن در روتین پوستی خود یا به تنهایی در طولانی مدت حساب باز کنید.

سرم سالیسیلک اسید ۲ درصد اوردینری مدل سولوشن

سرم نیاسینامید ۱۰٪ + زینک ۲٪ اوردینری

این سرم همه کاره و خاص برای آن دسته از افراد که مستعد پوست چرب و جوشدار و مختلط هستند بسیار گزینه خوب و قدرتمندی است. این سرم از برند اوردینری حاوی دو ماده اصلی نیاسینامید و زینک است که برای درمان لک و  جوش هستند بسیار می‌باشد. نیاسینامید یا همان ویتامین بی ۳، با خواص بی نظیر خود در کاهش التهابات پوستی، درمان لکهای تیره و مرطوب کنندگی خوب و کمک به کاهش چربی و جوش های فعال پوست، سبب روشن شدن و افزایش لطافت و تنظیم سطح چربی پوست خواهد شد و یک ضد جوش و ضد لک قدرتمند و عالی به شمار می‌رود. این ماده همچنین به سد دفاعی پوست کمک کرده و سبب تقویت و ترمیم بافت آن خواهد شد. زینک با خلوص ۱ درصدی به کار رفته در این سرم صورت نیز با قدرت بسیار بالایی در کنترل و رفع جوش های پوستی و باکتری های مولد آکنه مشارکت داشته و سبب افزایش آبرسانی و شادابی پوست نیز  خواهد شد. این سرم چندمنظوره، می تواند همزمان نیاز شما به چندین سرم متفاوت را برای مقابله با لکهای صورت، جوش و تسکین دادن التهابات پوستی را برطرف کرده و با بهبود بافت پوست و جلوگیری از تولید بیش از حد ملانین، به کاهش لک‌های قهوه ای و تیره پوست و آثار باقی مانده از جای جوش کمک کند. اگر پوستی مختلط و یا بسیار چرب دارید، مصرف و خرید سرم نیاسینامید اوردینری به شما توصیه می‌شود.

سرم نیاسینامید ۱۰٪ + زینک ۲٪ اوردینری

فوم شستشو صورت گلوکوزید اوردینری

این فوم شستشو با داشتن ترکیبات اصلی گلوکوزید و توکوفرول به طرز موثری آلودگی‌ها و ناخالصی‌های سطح پوست را از بین خواهد برد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که با کمک به نگهداری و حفظ رطوبت و افزایش آبرسانی به لایه‌های عمیق پوست به تقویت سد دفاعی و افزایش شفافیت، لطافت و روشن شدن آن کمک خواهدکرد. بافت پوست پس از مصرف این سرم به طور چشمگیری بهبود پیدا کرده و حالت انعطاف پذیری آن افزایش پیدا می‌کند. این شوینده صورت با خواص  آنتی اکسیدانی بالای خود سبب کنترل چربی و کاهش تولید چربی پوست شده که یک انتخاب ایده‌آل و بسیار مناسب برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب و مختلط به شمار می‌آید. حالت ژله‌ای مانند و کف فراوانی که این محصول تولید می‌کند در کنار قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالای آن این ژل شستشوی صورت را به خریدی مطمئن بدل می‌کند.

فوم شستشو صورت گلوکوزید اوردینری

 

  • ساماندهی
کلیه حقوق متعلق به رو مد باش است