بهترین سرم های ضد لک قوی خارجی که باید امتحان کنید

نوشته شده در 28 خرداد 1403
مراقبت از پوست
بهترین سرم های ضد لک قوی خارجی که باید امتحان کنید

سرم ضد لک چیست و چه خواصی دارد؟

پوست صورت مهم‌ترین عضو زیبایی هرفرد بوده که همواره در معرض آسیب‌های بسیار زیاد محیطی، آلودگی، و تابش نور خورشید و اشعه مضر آن قرار دارد. از این رو دچار مشکلات متعددی از قبیل آفتاب سوختگی، ایجاد لک و ملاسما، جوش و جای جوش قرار خواهد گرفت. افراد زیادی با انواع تایپ پوستی برای درمان این عارضه به دنبال راه حل‌های بسیاری هستند که ایمن و بدون خطر و کم هزینه ومطمئن باشد. سرم‌های ضدلک نوعی از محصولات مراقبت از پوست هستند که به کاهش و رفع لکه‌های پوست کمک می‌کنند. این محصولات با عملکرد خود روند بازسازی سلول های پوست را تسریع بخشیده و به بهبود آن‌ها کمک کرده و پوست را صاف و یکدست می‌کنند. از فواید بی شمار این محصولات می‌توان به عملکرد مطلوب، ایمن بودن و قیمت مناسب آنها اشاره نمود. سرم‌های ضدلک معمولا حاوی مقداری از ویتامین سی در ترکیبات خود بوده که با آنتی اکسیدان موجود در این ماده که مستقیما لک‌های پوست را هدف قرار داده و تولید ملانین و رنگدانه‌های پوست را کاهش داده که در نتیجه سبب کمرنگ شدن و از بین رفتن تیرگی آن‌ها خواهد شد.  در مقاله بهترین سرم ویتامین سی برای لک، به صورت کامل، بهترین مدلهای سرم پوستی حاوی ویتامین سی برای رفع و از بین بردن لک‌های تیره صورت، بررسی و معرفی شده اند.

سرم‌های ضدلک با عملکرد خود به رفع لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، لکه‌های قهوه‌ای پوست و لکه‌هایی که در اثر التهاب و خشکی به وجود آمده‌اند کمک می‌کند. به این نکته توجه داشته باشید که سرم‌های ضدلک همانند دیگر محصولات مراقبت از پوست روند آهسته تدریجی در درمان طی نموده و با استفاده منظم و استمرار در مصرف آن‌ها تغییرات اساسی و قابل قبول به دست خواهید آورد. معمولا این سرمها بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال یک محصول سبک و زود جذب هستند. سرمهای ضدلک با کم کردن چین و چروک به جوانسازی پوست کمک کرده و آن را به پوستی جوان و صاف تبدیل خواهند کرد. در ادامه این مقاله از رو مد باش، با بهترین مدلهای سرم ضد لک خارجی آشنا خواهید شد و قوی‌ترین انواع این سرم های پوستی جهت خرید و استفاده، طبق نظرات مثبت و منفی مصرف کنندگان، بررسی و معرفی خواهند شد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با بهترین برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده سرمهای روشن کننده پوست، مقاله بهترین سرمهای روشن کننده پوست را مطالعه کنید.

سرم ضد لک چیست و چه خواصی دارد؟

قوی ترین و بهترین سرم ضد لک خارجی کدام است؟

حال که با چگونگی عملکرد سرم ضد لک آشنا شدید وقت آن رسیده که بهترین محصولات ضدلک که عملکرد بالای آن‌ها در درمان لکه‌های پوستی باعث رضایت کاربران بسیار زیادی شده است و نتایج استفاده آن‌ها گزارش شده است را معرفی کنیم تا براساس نوع پوست خود و کارایی آن، انتخابی عالی و صحیح داشته باشید. در ضمن شما می توانید برای خرید سرم صورت با بهترین قیمت و با تنوع بالا، از رو مد باش اقدام کنید.

قوی ترین و بهترین سرم ضد لک خارجی کدام است؟

سرم آلفا آربوتین 2% + HA اوردینری

سرم آلفا آربوتین ساخت کمپانی اوردینری یکی از محصولات مراقبت از پوست کانادایی کاملا گیاهی و فاقد هرگونه مواد حساسیت زا شامل؛ عطر، پارابن، الکل و سولفات است. این سرم بدون تست حیوانی طراحی و تولید شده و در بین محصولات مراقبتی سرو صدایی به پا کرده‌اند. ترکیبات این سرم خاص، حاوی مقادیر 2٪ آلفا و هیالورونیک اسید که منبع اصلی آبرسانی و جوانسازی و مانع پیری و چین و چروک پوست می‌باشد است که در کنار لایه برداری حرفه‌ای و ملایم، پوست را خشک نکرده و ان را مرطوب و هیدراته نگه می‌دارد. آلفا اربوتین یک ماده فعال بدون ایجاد هرگونه حساسیت و یک ضدلک و روشن‌کننده بسیار قوی و تخصصی در محصولات مراقبتی است. این سرم با خاصیت لایه برداری ملایم برای افرادی با تایپ پوستی چرب و مختلط و خشک مناسب و قابل استفاده است؛ پس نگران خشکی و آسیب پوستی نباشید. سرم آلفا آربوتین اوردینری در حجم‌های 30 و 60 میلی لیتری تولید و عرضه شده است. این سرم با وجود عملکرد قوی و خاصیت روشن‌کنندگی بالای خود و رفع و درمان لکه‌های پوستی که در اثر جای جوش، آفتاب و موادآرایشی و... بر روی پوست ایجاد شده اند، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است که با توجه به کارایی فوق‌العاده محصول می‌توان از آن چشم پوشی کرد. سرم آلفا اوردینری یکی از سری محصولات تخصصی ضدلک قوی به شمار می‌آید که نظرات مثبتی از کاربران را به خود جلب کرده و مورد محبوبیت بسیار بالایی قرار گرفته است. این سرم با جذب سریع و آسان برای افرادی که دارای پوست چرب و جوشدار هستند نیز گزینه ایده آلی محسوب می‌شود. نظرات بسیار زیادی از مصرف این ضدلک بی نظیر ارايه شده است مبتنی بر تاثیرات مصرف مستمر  این سرم در روشن کردن پوست و همچنین رفع لکه‌های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی و جای جوش بسیار کارآمد بوده است. نظرات منفی، قیمت بالای این محصول و وجود نمونه‌های زیاد فیک آن در بازار داخلی است. 

سرم ضد لک آلفا آربوتین 2% + HA اوردینری

سرم ضد لک کلینیک مدل Even Better

این سرم با ترکیبات گیاهی خود و نفوذ به لایه‌های عمیق پوست به کاهش رنگدانه‌های پوستی منجر شده و پوست را چند درجه روشن و درخشان می‌کند. سرم ضد لک ایون بدر از سری محصولات کلینیک، لکه‌های سیاه و قهوه‌ای پوست که در اثر آفتاب یا اسکار آکنه بر روی پوست به وجود آمده را رفع کرده و پوست صورت را صاف و یکدست و شفاف می‌نماید. همچنن دیگر فواید این سرم تسکین و خنثی کردن التهابات پوستی است. ترکیبات آبرسانی به کار رفته در این سرم از ایجاد هرگونه خشکی و کشیدگی در پوست جلوگیری کرده و در تا مدت زمان طولانی پوست را مرطوب و هیدراته نگه می‌دارد. حجم این سرم ضدلک 100 میلی لیتری است و باکیفیت بالایی که ارائه می دهد برای افرادی که به دنبال یک سرم لاکچری و قوی هستند انتخاب بسیار خوبی است. همچنین بافت سبک و جذب سریع، این سرم را به یک محصول فوق‌العاده محبوب تبدیل کرده است؛ از این جهت برای افرادی که برای درمان لکه های پوستی خود به دنبال یک سرم که بدون ایجاد سنگینی و احساس ناخوشایند بر پوست هستند گزینه خرید ایده‌آلی محسوب خواهد شد. در کنار این مزایا و کاربرد عالی، قیمت بالای این سرم امتیاز منفی برای آن در پی داشته است.

سرم ضد لک کلینیک مدل Even Better

سرم نياسيناميد بالانس

برند انگلیسی بالانس با تولید محصولات مراقبت از پوست موثر و قدرتمند خود شناخته شده است. این کمپانی سرم ضدلک و ضدجوش خود که دارای حجم 30 میلی لیتری است را روانه بازار کرده که مورد استفاده بسیار از افراد قرار گرفته و و رضایت بالایی از سوی مصرف کنندگان به همراه داشته است. سرم نیاسینامید از سری محصولات بالانس با دارا بودن این اکتیو در ترکیب خود به کنترل چربی و کاهش آن کمک کرده که در ادامه به رفع جوش و جای جوش و همچنین منافذ و روزنه‌های باز و بزرگ در پوست در سریع ترین زمان کمک کرده و ظاهر آن‌ها را کوچک می‌کند. سرم ضد لک Balance دارای بافت بسیار سبک و مناسب بوده و برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند و می‌خواهند یک محصول ضد جوش فاقد چربی و با جذب سریع داشته باشند، گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. سرم ضد لک بالانس با احیای پوست و بازسازی بافت پوست به بهبود رنگدانه و سلول‌های پوست کمک کرده و با استفاده منظم از آن پوستی صاف و یکدست و سالم خواهید داشت. قیمت این محصول در مقایسه با نمونه های معرفی شده در بالا، کمتر و اقتصادی و ارزان ترین محصول معرفی شده در این لیست است.

سرم ضد لک نياسيناميد بالانس

سرم ضد لک نوتروژینا مدل برایت بوست

نیتروژنا یک گروه از محصولات مراقبت از پوست ساخت کشور آمریکا است. این برند با تولید محصولات متنوع پوستی، مورد محبوبیت بسیاری قرار گرفته است. سرم ضد لک و روشن کننده برایت بوست نوتروژینا با فرمولاسیون ملایم خود مناسب برای تمامی تایپ‌های پوستی که با مشکلات لک‌ و جای جوش و تیرگی درگیر هستند مناسب است. ترکیب اصلی به کار رفته طبیعی در سرم روشن کننده از برند نوتروژینا، زردچوبه است که با خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی بالای خود سبب روشن شدن و شفافیت پوست و تسکین التهابات پوستی ناشی از خشکی، قرمزی و سوختگی در اثر آفتاب خواهد شد. نيوکلوکوزآمین موجود در این سرم با تحریک و افزایش گردش خون در پوست علائم پیری و چین و چروک را کم نموده و با افزایش تولید سلول‌های جدید به بازسازی پوست می‌پردازد و نیز از پیری پوست صورت جلوگیری می‌کند. با استفاده مستمر از این سرم در برنامه روتین خود، تناژ پوستی خود را روشن و یکدست کنید و با ترمیم و بهبود روند بافت سلول‌های اپیدرمی به پوستی جوان و صاف و سالم برسید. حجم این سرم ضدلک 30 میلی لیتر است و با بازسازی طبیعی چرخه ساخت سلول، به افزایش روشنی و کاهش و از بین رفتن لکهای تیره پوستی کمک خواهد کرد.

سرم ضد لک و روشن کننده نوتروژینا مدل برایت بوست

  • ساماندهی
کلیه حقوق متعلق به رو مد باش است