بهترین سرم های دور چشم خارجی که نمی‌شناسید

نوشته شده در 28 خرداد 1403
مراقبت از پوست
بهترین سرم های دور چشم خارجی که نمی‌شناسید

معرفی سرم های دور چشم و خواص آن‌ها

دور چشم یکی از حساس‌ترین و ظریف‌ترین نقاط  صورت است که در طول زندگی در معرض مشکلات و آسیب های بسیار متعددی قرار می‌گیرد. چین و چروک، خطوط پنجه کلاغی، تیرگی و سیاهی، گودی و حتی پف در زیر چشم که بسیار احساس ناخوشایندی است.این مشکلات ممکن است در اثر آسیب‌های آفتاب و یا خستگی، خواب ناکافی، بیماری، خشکی پوست و یا افزایش سن پدیدار شوند. امروزه با تولید محصولات مراقبت از پوست بسیاری برای حل این مشکل روبه رو شده‌ایم اما معمولا به دنبال راهی کم خطر، و کم هزینه هستیم که بدون آسیب و روش تهاجمی بتوان از این مشکل رهایی یابیم. محصولات مراقبت از دور چشم بسیاری با تنوع‌های بالا مانند سرم‌های دور چشم، کرم دور چشم، طراحی و قابل دسترس قرار گرفته‌اند. سرم‌های دور چشم اغلب با ترکیبات و فرمولاسیون خاص خود راهی آسان برای درمان این مشکلات است. ترکیبات سرم های دور چشم معمولا حاوی ویتامین سی و کافئین، هیالورونیک اسید که یک ماده موثر در محصولات روشن کننده به شمار آمده مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص سرم های دور چشم برای کاهش و درمان تیرگی و سیاهی حلقه اطراف چشم، کاهش اثرات خستگی و پیری و برطرف کردن چین و چروک این ناحیه است. این سرم‌ها با جذب سریع و بافت سبک خود و ترکیبات موثره در خود سبب ایجاد گردش خون در این ناحیه شده و به ایجاد سفتی و استحکام و کاهش تیرگی و لک دور چشم کمک می‌نمایند. در ادامه با بهترین برندهای تولید کننده این سرم آشنا شده و قوی ترین سرمهای دور چشم را بررسی کرده و جهت خرید، مورد مقایسه قرار خواهیم داد.

معرفی سرم های دور چشم و خواص آن‌ها

بهترین سرم دور چشم خارجی کدام است؟

اگر شما هم دچار مشکلاتی از قبیل؛ تیرگی و سیاهی، لک و چروک، و گودی یا پف در دور چشم خود هستید و راه‌های زیادی را امتحان کرده و بی نتیجه بوده است یا با استفاده اشتباه و انتخاب یک محصول نادرست به مشکلات بیشتری برخورده اید با دقت به ادامه مقاله توجه کنید تا بهترین سرم‌های دور چشم که نتایج مثبت و رضایت بسیار زیادی از سوی کاربران را به همراه داشته است را به شما ارائه و معرفی نماییم تا با توجه به نوع و مشکل دور چشم خود بهترین انتخاب را داشته باشید. رو مد باش شما را به مطالعه ادامه مقاله دعوت می‌کند.

بهترین سرم دور چشم خارجی کدام است؟

سرم كافئين 5 درصد اوردينری Ordinary 

اوردینری برندی آشنا و محبوب که احتمالا بسیاری از شما نام آن به گوشتان خورده است. برند کانادایی محبوب و پرطرفدار که با تولیدات کاملا وگان و بدون مواد مضر خود توانسته محصولاتش را بدون تست حیوانی با نتایج بسیار مثبتی عرضه نماید. کافئین که یک محرک طبیعی مهم قلمداد می‌شود با افزایش گردش خون در اطراف چشم به افزایش شفافیت و کاهش چین و چروک کمک کرده و کاملا رفع می نماید. EGCG با خاصیت آنتی اکسیدانی خود که در چای سبز نیز به وفور یافت می‌شود التهابات را کاهش داده و فرایند جوانسازی را آغاز می‌کند. هیدروکسی اسید که در این سرم نقش تقویت کننده را ایفا می‌کند آثار خشکی و تیرگی و تولید ملانین در این قسمت را کاهش داده و به شفافیت و درخشان شدن آن می‌افزاید. سرم کافئین اوردینری حجم 30 و 60 میلی لیتری و طراحی شیشه ای قطره چکانی داشته و بیشتر مناسب افراد بالای 30 سال که در اثر آسیب نور خورشید و افزایش سن پوست دور چشمشان دچار مشکل شده  است می‌باشد. توجه به این نکته که این سرم به علت دارا بودن کافئین در خود ممکن است سبب خشکی و پوسته پوسته شدن گردد لذا استفاده از آبرسان دور چشم و کرم مرطوب کننده مناسب ضروری و الزامی است. همچنین با رعایت نکات ذکر شده تاثیرات این سرم افزایش خواهد یافت. به گزارش کاربران استفاده از این سرم در یک دوره کوتاه مدت سبب کاهش علائم و پیری و چین و چروک، لک و سیاهی دور چشم شده است. خشکی بیش از حد اطراف چشم که قاعدتا در استفاده غلط و اطلاعات ناکافی در خصوص این محصول صورت گرفته است به همراه قیمت نسبتا بالای این محصول، از پر تکرارترین نظرات منفی این محصول است.

سرم دور چشم كافئين 5 درصد اوردينری

سرم دور چشم لورال مدل رویتالیفت فیلر

سرم ضدچروک و لیفت کننده دور چشم لورآل پاریس با داشتن 1.5 درصد هیالورونیک اسید به آبرسانی، نرمی و کاهش چین و چروکهای پوست صورت کمک شایانی کرده و ۱ درصد کافئین موجود در این سرم جوانساز به کاهش تیرگی، لک، سیاهی و پف دور چشم کمک می‌کند. سرم ضدچروک رویتالیفت لورآل مانند یک FILLER یا  پر کننده خطوط عمل و به بازسازی و احیای دور چشم کمک کرده و به درمان گودی و پر و حجیم شدن زیر چشم منجر خواهد شد. میزان خلوص و غلظت بالای کافئین و هیالورونیک اسید در سرم REVITALIFT برند لورال باعث تاثیرات اساسی، محسوس و کوتاه و بلند مدت در بافت پوست شده و آثار پیری و چروکهای پوستی را به مرور از بین خواهد برد. (هیالورونیک اسید چیست و چه خواصی برای پوست دارد؟) خوطط ریز دور چشم یا همان خطوط پنجه کلاغی، با استفاده مستمر از این سرم صورت، رفع شده و  می توانید روی قدرت بالای این سرم در حل لکهای تیره، پف زیر چشم و چین و چروکهای کوچک نواحی اطراف چشم، حساب باز کنید. این محصول، با حجم ۳۰ میلی لیتری، طراحی جذاب پمپی و قیمت بالای خود، جز انتخاب های بسیار باکیفیت و لوکس محسوب می‌شود و برای انواع پوستها، به ویژه پوستهای خشک و حساس مناسب بوده و افراد بالای ۳۰ سال، ۴۰ سال و بالاتر از آن، می توانند به راحتی از آن در روتین پوستی خود یا به تنهایی بهره برده و از شر افتادگی، شلی و خشکی بافت پوست خود رهایی یابند.

سرم دور چشم لورال مدل رویتالیفت فیلر

سرم دور چشم کلارنس مدل دابل سرم

این محصول، با هدف قرار دادن آثار پیری در نواحی اطراف چشم  و افزایش درخشندگی پوست، سبب افزایش روشنی و شفافیت زیر چشم خواهد شد.  این سرم با بهره بردن از ترکیبات طبیعی و موثری همچون آسکوربیک اسید، گلیسرین، روغن آووکادو و توکوفرول، با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، سبب بهبود گردش خون و آزادسازی رادیکالهای آزاد شده و طراوت و شادابی را به پوست بازخواهد گرداند. این محصول، قدرت روشن کنندگی بسیار خوبی داشه و لکه های تیره و گودی اطراف چشم را به مرور، با غلظتی مناسبی از ویتامین سی درمان کرده و از بین می‌برد. گلیسرین موجود در این سرم، سبب افزایش نرمی و شادابی پوست شده و با افزایش رطوبت آن، کمک به بازسازی سد دفاعی پوست و ترمیم چرخه بازسازی سلولها کرده و لیپیدهای درون پوست صورت را برای حفظ رطوبت و چربی، به خوبی در پوست شما حفظ کرده و هچنین سبب تسکین و کاهش التهابات پوستی خواهد شد. سرم دور چشم پمپی DOUBLE SERUM از برند فرانسوی کلارنس CLARINS با حجم ۲۰ میلی لیتری، گزینه ای ایده آل برای کاهش چین و چروکهای پوستی، سیاهی و گودی اطراف چشم است و خریدی قابل اعتماد و بسیار عالی برای انواع پوستها، به خصوص پوستهای خشک و حساس خواهد بود.

سرم دور چشم کلارنس Clarins مدل دابل سرم

سرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک

نمی‌شود در مورد محصولات مراقبت از پوست دور چشم حرفی زد و اسمی از برند کلینیک نبرد. این برند نام آشنای فرانسوی، چندین محصول برای مراقبت از دور چشم طراحی و تولید کرده است که هرکدام برای درمان و حل مشکلات خاصی موثرتر هستند. سرم دور چشم کلینیک مدل آل ابوت ایز با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی همچون چای سبز و کاملیا با استرس، آلودگی ها و رادیکال های آزاد سطح پوست مقابله کرده و سبب کاهش تنش، پف، خستگی و تیرگی های پوست دور چشم خواهد شد. این محصول، از کافئین به عنوان ماده ای جهت کاهش لکهای دور چشم و تیرگی های به وجود آمده ناشی از افزایش سن و مشکلات پوستی، بهره برده است. گلیسرین و ترکیبات تسکین دهنده و التیام بخش به کار رفته در آن، افزایش چربی طبیعی و رطوبت سطح پوست را به همراه آورده و این سرم دور چشم را به یکی از بهترین انتخابها برای انواع پوست، به ویژه پوستهای مختلط، جوش دار و آسیب پذیر برای کاهش و رفع پف و تیرگی‌های دور چشم تبدیل خواهد کرد. حجم کم ۱۵ میلی لیتری و قیمت بالای این محصول، از عمده نظرات منفی محصول هستند در حالی که کیفیت و عمکلرد بی نظیر و حالت غلطکی رولی یا ROLL-ON این سرم، تمامی نکات تاریکی که در ذهن شماست را به طور کلی از بین خواهد برد. ALL ABOUT EYES کلینیک، قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

سرم دور چشم کلینیک مدل آل ابوت آیز

  • ساماندهی
کلیه حقوق متعلق به رو مد باش است