انتخاب بهترین سرم ویتامین سی برای پوست

نوشته شده در 17 تیر 1402
مراقبت و درمان پوست
انتخاب بهترین سرم ویتامین سی برای پوست

فواید و مزایای استفاده از سرم و کرم حاوی ویتامین سی

استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تازه یکی از اصلی‌ترین راه‌های دریافت ویتامین C مورد نیاز بدن در طول شبانه روز است. هرچند این مقدار ویتامین C در رژیم غذایی روزانه به نظر کافی می‌رسد، اما تضمینی وجود ندارد که این ویتامین مهم به مقدار مورد نیاز به پوست هم برسد. علاوه بر مواد غذایی، مصرف مکمل‌های ویتامین C امروزه روشی متداول برای دریافت دوز ضروری ویتامین به شمار می آید که معمولا دارای جذب آسانی هم هستند. در محصولات آرایشی بهداشتی، اغلب ویتامین C به صورت کرم و سرم تولید می‌شود. استفاده از ویتامین C بر طبق نظر کارشناسان زیبایی کلید حفظ سلامت پوست و داشتن پوستی صاف، یکدست و درخشان است. از سایر اثرات ویتامین C غنی شده بر روی پوست می توان به خاصیت روشن کنندگی، آنتی اکسیدانی و آبرسانی عمیق آن اشاره کرد.

بهترین و پرفروش ترین محصولات ویتامین سی

معرفی بهترین برندهای سرم ویتامین C

انتخاب یک برند مناسب با تاثیرات  شگفت‌انگیز و خارق العاده کار سختی به نظر می‌رسد؛  چرا که شما باید از بین محصولات متعدد، مناسب‌ترین برند ویتامین C را برای پوست خود انتخاب کنید.

ویتامین سی اکنون بصورت سرم و کرم در بازار موجود است. شما با توجه به نوع پوست خود می توانید اقدام به تهیه سرم و یا کرم مناسب پوست خود کنید. سرم ها و کرم های ویتامین سی فرق چندانی از نظر فرمولاسیون ندارند. تنها فرق مهم بین آنها جذب سریع تر و بافت متفاوت سرم ها نسبت به انواع کرم ویتامین سی است.  در ادامه به معرفی بهترین برندهای موجود می‌پردازیم تا انتخاب را برای شما آسانتر کنیم و بتوانید بهترین کرم ویتامین c را، به تناسب نوع پوست، سن و نیاز خود انتخاب کنید. فراموش نکنید یکی از نکات طلایی برای تاثیرگذاری بیشتر و سریعتر محصولات حاوی ویتامین C، استفاده مداوم و مستمر روزانه از آنهاست.

انتخاب بهترین سرم ویتامین سی برای پوست

اگر پوستی خسته و کدر دارید و در فکر پیشگیری از ایجاد خطوط و افتادگی‌های اولیه روی پوست خود هستید، کرم ویتامین سی برند فرانسوی ام کیو را به شما توصیه می‌کنیم. این کرم حاوی ویتامین C تقویت شده و پایدار است. بافتی سبک دارد و سریعا جذب پوست شما می‌شود. با خاصیت آنتی اکسیدانی خود اثرات منفی رادیکال‌های آزاد را مهار می‌کند و در عین حال باعث روشن شدن پوست، کاهش لک و یکدست شدن رنگ پوست شما نیز خواهد شد. کرم ویتامین سی آنتی اکسیدان ام کیو، همچنین با تحریک کلاژن‌سازی در پوست شما باعث رفع خطوط ریز و چروک-های پوستی می‌گردد. در نهایت استفاده مداوم و مستمر از این سرم باعث جوانسازی و شادابی پوست شما خواهد شد.

کرم ضد چروک و روشن کننده MQ مدل C++ BOOSTER CREAM

 

خرید بهترین کرم ویتامین سی ام کیو

سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C مدیلن

سرم ویتامین سی مدیلن مناسب برای پوست‌هایی است که مستعد جوش و آکنه هستند. چنانچه پوست شما در دسته پوست‌های چرب و جوشی قرار می‌گیرد، استفاده از این سرم ویتامین سی را به شما توصیه می‌کنیم. بافت سبک این سرم به راحتی و بسیار سریع جذب پوست شده و حداکثر کارایی را برای پوست شما به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این، سرم ویتامین C مدیلن با تحریک کلاژن‌سازی پوست، روند پیری را در سلول‌های پوست شما کند می‌کند. خاصیت آنتی اکسیدانی این سرم نیز سبب محافظت پوست شما در برابر آلودگی‌های محیطی و خنثی کردن عملکرد رادیکالهای آزاد خواهد شد.

سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین سی مدیلن حجم ۳۰ میلی لیتر

بهترین وارزان ترین کرم ویتامین سی ایرانی مدیلن

سرم ویتامین سی بیوآکوا

سرم ویتامین سی بیوآکوا یکی از اصلی ترین کارکردهای سرم های ویتامین سی رطوبت رسانی و کاهش لکه های پوستی است. سرم ویتامین سی از برند بیو آکوا نیز با بازیابی عمیق لایه های پوست و نفوذ به لایه اپیدرم، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می‌کند و به آن شادابی می بخشد. به علاوه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی ویتامین سی بعد از مدتی استفاده می توانید شاهد از بین رفتن لکه های پوستی باشید. سرم ویتامین سی بیو آکوا در دونوع حجم 30 و ۱۰۰ میل وجود دارد و مناسب برای انواع پوست است. 

سرم ویتامین سی بیوآکوا حجم ۳۰ میلی لیتر

بهترین سرم ویتامین سی بیواکوا با ارزانترین قیمت کل ایران

سرم ویتامین سی زوزو

یکی از سرم های ویتامین سی قوی برای مقابله با انواع چین و چروک پوستی، سرم ویتامین سی از برند زوزو است. این سرم با آبرسانی عمیق پوست باعث کاهش خطوط و چین و چروک ها می‌شود. همچنین به دلیل آنکه از 30 درصد ویتامین سی خالص در فرمولاسیون آن استفاده شده است این سرم ویتامین سی اثرات قابل ملاحظه ای در از بین بردن لکه های پوستی دارد. مهم ترین نکته ای که در خصوص این سرم ویتامین سی وجود دارد استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن است که برای جذب بهتر، مولکول های ویتامین سی را به ذرات بسیار کوچک تقسیم کرده اند. نکته آخر در مورد این سرم این که مناسب برای استفاده همه انواع پوست است.

 

سرم روشن کننده و ضد چروک ویتامین سی زوزو

 

 

خرید ویتامین سی زرزو

سرم ویتامین C پریم

یکی از پرآوازه‌ترین سرم‌های ویتامین سی موجود در حال حاضر از برند پریم است. در صورتی که احساس می‌کنید پوستتان تیره شده و طراوت و شادابی خود را از دست داده، استفاده از این سرم برای شما مناسب خواهد بود. سرم ویتامین C پریم، با عملکرد روشن‌کنندگی خود باعث رفع تیرگی و از بین بردن جای آکنه و جوش پوست شما خواهد شد. همچنین برای از بین بردن و کاهش کک ومک صورت نیز بسیار موثر است. این سرم با دارا بودن ویتامین E، از پیری زودرس پوست شما جلوگیری می‌کند. استفاده مداوم و روزانه از این محصول موجب آبرسانی پوست شما خواهد بود و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. 

 

سرم صورت ویتامین C ویتالیر

اگر پوست حساسی دارید و معمولا برای انتخاب محصولات مراقبتی پوست خود به دردسر می‌افتد، سرم ویتامین سی ویتالیر برای شما گزینه مناسبی است. چرا که فاقد پارابن و هرگونه مواد حساسیت‌زا می‌باشد. همچنین این سرم با دارا بودن هیالورونیک اسید باعث تقویت کلاژن‌سازی پوست شده و از پیری زودرس و شل شدن پوست شما جلوگیری خواهد کرد. مواد آنتی اکسیدان به کار رفته در این سرم ویتامین سی مانع عملکرد رادیکال‌های آزاد پوست شده و در برابر آلودگی‌ها ی محیطی به خوبی از آن محافظت می‌کند. 

سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی انگلیسی بالانس که به عنوان سرم روشن کننده نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع سرم های سبک و مناسب برای انواع پوست (خشک، معمولی و چرب) است. استفاده از این سرم با خاصیت روشن کنندگی و کوچک کردن منافذ پوستی همراه است و همچنین به دلیل وجود ویتامین سی موجود در آن خاصیت روشن کنندگی نیز داراست. سرم ویتامین سی بالانس فاقد پارابن و گلوتن است و محصولی به صرفه برای خرید به حساب می‌آید. استفاده پیوسته و کامل کردن دوره مصرف تاثیر به سزایی در از بین بردن لکه ها و روشن کردن پوست صورت دارد. همچنین موجب رفع حالات خستگی و کدری پوست نیز می‌شود. سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی آردن

سرم ویتامین سی آردن همان طوری که می‌دانید آردن از قدیمی ترین برندهای ایرانی در عرصه تولیدات بهداشتی و آرایشی است. استفاده از سرم ویتامین سی این برند مناسب برای پوست‌هایی است که با لکه‌های افزایش سن مواجه هستند. سرم ویتامین سی آردن، روشن کننده ضد رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی است و دقیقا نوعی از سرم ویتامین سی است که به دلیل زندگی در شهرهای بزرگ و در معرض انواع آلودگی ها همگی به آن احتیاج داریم. ویتامین سی آردن دارای عصاره بابونه و پرتقال است و در رفع هیپرپیگمانتاسیون تجویز و استفاده می‌شود.

بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب پوست چرب به دلیل تجمع سبوم و چربی بر روی لایه های سطحی آن، مستعدترین نوع پوست برای داشتن انواع آکنه و جوش به حساب می آید. از طرفی، به دلیل آنکه سرم های ویتامین سی در رطوبت رسانی عمیق به پوست نقش اساسی دارند یکی از بهترین محصولات برای کمک به پوست های چرب به منظور کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش هستند. در واقع سرم ویتامین سی با متعادل کردن چربی سطح پوست به کاهش چربی، براق بودن و جلوگیری از بروز جوش ها کمک اساسی میکند. به همین دلیل بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چربی نوعی از سرم است که بتواند وارد سد دفاعی پوست چرب شود و غلظتی بین 5 الی 20 درصد داشته باشد.

بهترین سرم برای پوست چرب

در بین سرم های معرفی شده در این مطلب دو سرم ام کیو و مدیلن برای پوست چرب مناسب تر هستند.

بهترین کرم ویتامین سی

درست است که سرم‌های ویتامین سی، قدرت تاثیر گذاری بیشتری نسبت به انواع کرم دارند. اما گاهی اوقات، شرایط محیطی، بیماری‌ها یا شرایط پزشکی اجازه استفاده از سرم‌ها را به برخی از افراد نمی‌دهد. همچنین استفاده از کرم ویتامین سی، برای برخی از نواحی پوست بدن بهتر از سرم است. با این اوصاف، برای یافتن بهترین کرم ویتامین سی، می‌توانید از نکات تخصصی که پیش‌تر مطرح شد بهره بگیرید.

کرم ویتامین سی برند لانبنا محصولی مولتی و چندگانه به شمار می‌آید. با دارا بودن هیالورونیک اسید، شی باتر، کلاژن و کیو 10، روغن آرگان و جوجوبا به تنهایی محصولی کامل برای مراقبت از پوست است. عصاره Shea Butter به کار رفته در این کرم ضمن داشتن اثر ضد آفتاب، باعث جوان سازی و تغذیه مناسب پوست شما می‌شود. عصاره آلوئه ورا موجود در این کرم خاصیت آبرسانی آن را دوچندان می کند.کرم ویتامین سی  همچنین سبب التیام بخشی و کاهش قرمزی و التهاب پوست شما نیز می‌شود. این کرم با خاصیت آنتی اکسیدان خود سبب محافظت پوست شما در برابر آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد پوستی است. استفاده مستمر و روزانه این کرم سبب شادابی و طراوت پوست شما شده و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می‌کند.

کرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

محصولی با بافت سبک و زود جذب با قدرت روشن کنندگی و مرطوب کنندگی فوق العاده زیاد و غنی از ویتامین سی طبیعی می باشد. ویتامین سی موجود در این کرم برگرفته از میوه گریپ فروت بوده و کاملا طبیعی و ارگانیک است و با قدرت بالا به تقویت پوست صورت شما می پردازد. با استفاده از کرم صورت ویتامین سی بیوآکوا پوستی بسیار نرم و مرطوب و البته درخشان خواهید داشت. همانطور که گفته شد این محصول غنی از ویتامین سی است که قدرت بالایی در درخشان کردن پوست صورت شما داشته و کدری و تیرگی پوست را رفع کرده تا پوستی بسیار شاداب و درخشان داشته باشید، همچنین ویتامین سی قدرت بالایی در مرطوب کردن و تامین رطوبت مورد نیاز پوست شما داشته که این امر نیز به شما در داشتن پوستی سالم شاداب و درخشان کمک میکند.

کرم کاسه ای مرطوب و سفید کننده پوست ویتامین سی بایوآکوا BQY79270 VITAMIN C MOISTURIZING ESSENCE CREAM BIOAQUA

بهترین زمان برای استفاده از ویتامین سی

بسیاری از افراد پس از خرید سرم ویتامین سی با این مشکل روبه رو می شوند که آیا ویتامین سی را باید در شب استفاده کنیم یا روز؟ در واقع باید بدانید ضروری است که از این محصول برای یک بار در روز و در شب یا در هنگام صبح استفاده شود. مهمترین علت استفاده یکبار از این محصول در طول روز این است که پوست در طول روز تنها می تواند مقداری از مواد ویتامین را جذب کند و به همین دلیل بهتر است یکبار استفاده شود و از استفاده بی رویه آن در طول روز خودداری کنید. همچنین مهم است که زمان مناسبی را برای مصرف هر روزه سرم ویتامین C تعیین کنید و پوستتان را به آن عادت دهید. اگر دوست دارید شب‌ها از سرم برای صورت استفاده کنید، بهتر است برای همیشه این زمان را برای یک روتین جوانسازی منظم انتخاب کنید.

یا می توان بعد از استفاده تونرهای لایه بردار و حاوی اسید از ویتامین سی استفاده کرد؟ تونرهای لایه بردار و یا حاوی اسیدهایی مثل گلیکولیک اسید در طول روز یک بار و یا در طول هفته 3 بار استفاده می شوند. و می توان در طول روز با فاصله زمانی از ویتامین سی استفاده شود

برای آن که بهترین استفاده را از ویتامین C داشته باشید، رعایت چند نکته ضروری است: اگر پس از مصرف دچار التهاب و واکنش پوست می‌شوید، بهتراست با مصرف یک روز درمیان و غلظت کمتر شروع کنید و به‌مرور آن را افزایش دهید. اگر پوست حساس یا دارای آلرژی دارید، حتما قبل از استفاده سرم ویتامین سی، تست پچ انجام دهید و در صورت بروز واکنش شدید، حتما با پزشک خود مشورت کنید. بهتر است از قطره ویتامین سی در یک روتین پوستی با محصولات دارای رتینول و نیاسینامید استفاده نکنید. برای مثال، ویتامین C در هنگام صبح و سرم رتینول در هنگام شب زده شود. برای جلوگیری از تخریب و کاهش عملکرد ویتامین سی، سرم را از گرما دور نگه‌دارید و آن را ترجیحا در یخچال قرار دهید. بعد از استفاده پیلینگ (لایه بردار) نباید از سرم ویتامین سی استفاده شود.

 آیا می توان ویتامین سی را برای زیر چشم استفاده کرد؟

طرز استفاده از سرم ویتامین سی بیوآکوا:

ابتدا با استفاده از شوینده پوست خود را تمیز کنید و حتما تونر بزنید 3 الی 4 قطره از محصول را به طور یکنواخت در تمامی نواحی پوست بمالید تمام نواحی صورت و گردن را, تا جذب کامل سرم ,ماساژ دهید.

 نقاطی که میتوان ویتامین سی را استفاده کرد:

شما می توانید جدا از پوست صورت سرم ویتامین سی را برای زیباتر شدن پوست نقاط دیگر بدن آن را به دست ها، گردن، دکلته زد.  

 مقدار مصرف قطره ویتامین سی:

معمولا استفاده از این سرم بین 2 تا 4 قطره برای کل صورت می باشد.

 آیا می توان ویتامین سی را با سرم یا کرم های دیگر مخلوط یا ترکیب (میکس) کرد؟

می توانید ویتامین سی را به سرم هیالورونیک اسید یا کرم های مرطوب کننده روزانه اضافه کرد و از تاثیر 2 محصول در یک محصول نهایت استفاده را کرد. البته پودرهای ویتامین سی هم می توان به همین شکل استفاده کرد.

آیا می توان بعد از استفاده تونرهای لایه بردار و حاوی اسید از ویتامین سی استفاده کرد؟

 بله تونرهای لایه بردار و یا حاوی اسیدهایی مثل گلیکولیک اسید در طول روز یک بار و یا در طول هفته 3 بار استفاده می شوند. و می توان در طول روز با فاصله زمانی ده دقیقه از ویتامین سی استفاده شود.

سخن پایانی

سرم ویتامین سی یکی از موثرترین سرم‌ها برای بهبود ویژگی‌های پوست، جوان‌سازی، کاهش تیرگی و افزایش کلاژن پوست است. مهمترین نکته در خرید آن، انتخاب یک فروشگاه معتبر اینترنتی است که محصولات اصل را در اختیار شما قرار دهد. در غیراین‌صورت، با خرید محصولات تقلبی و بی‌کیفیت، نه‌تنها به سلامت پوست خود کمک نمی‌کنید، بلکه باعث بروز آسیب به آن نیز خواهید شد. برای مشاوره و انتخاب و خرید سرم و دیگر محصولات ویتامین سی می توانید به فروشگاه اینترنتی رومدباش مراجعه کنید و از پشتیبانی و مشاوره تخصصی به صورت رایگان بهره مند شوید.

  • ساماندهی
کلیه حقوق متعلق به رو مد باش است